Subject: haigla kodukord ja isikuandmete kaitse
From: "Piret Leevald - Lastehaigla" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 10:51:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Haigla kodukord sätestab, et haigla territooriumil on keelatud helis ja
pildis salvestamine / filmimine.

Kuidas suhestub haigla kodukord ja IKÜM – seoses enda tarbeks info
salvestamisega lastehaiglas. Kui patsient filmib privaatselt palatis, kus
vaid ta koos emaga on (või siis ema filmib patsienti), salvestisele teisi
andmesubjekte, sh haigla töötajaid ja patsiente, ei jää ning kuskil ta
salvestist ei avalda– kas siis sisuliselt ei ole selline käitumine
vastuolus haigla kodukorraga, kuna kodukorra eesmärgiks sisuliselt on
teiste andmesubjektide kaitse helis ja pildis salvestamise, samuti
salvestise kolmandatele isikutele edastamise vastu?

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>